close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

השתלת שיער בטורקיה – בשיטת DHI ללא כאב דוקטור חוסיין קאיה

מערכת שורשיג אייר, תשפ07/05/2020

היום כבר אין צורך להשלים עם הקרחת או עם המראה המבוגר, בזכות הטכנולוגיה המתקדמת המאפשרת לכל אחד לעבור טיפול של השתלת שיער בטורקיה

תגיות:
מי לא היה רוצה ליהנות משיער שופע ומראה צעיר ומושך יותר? היום כבר אין שום צורך לסבול מתופעת ההתקרחות, אשר עלולה לגרום לתחושות קשות של חוסר ביטחון או ערך עצמי נמוך יותר. גברים רבים נוטים להרגיש לא בנוח עם הקרחת שלהם, אך היום כבר לא חייבים לנסות להסתיר אותה בעזרת כובע או כל אמצעי אחר. מרכז ההשתלות המוביל בטורקיה להשתלת שיער DHI, מאפשר לכל אחד ליהנות משיער צפוף ומלא בתהליך יעיל ונטול כאבים. מרכזי אתר דוקטור חן מתמחים בטיפולי השתלת שיער ברמה הגבוהה ביותר, במחיר משתלם ותוך כדי שימוש בטכנולוגיה
המתקדמת ביותר.

מה מיוחד במרכז ההשתלות המוביל בטורקיה להשתלת שיער DHI?
קודם כל, חשוב לציין כי מרכז ההשתלות ממוקם בבית החולים מדיסין ומנוהל ע"י דוקטור חוסיין קאיה שעבר הכשרות בינלאומיות בעולם ומאחוריו ניסיון של אלפי השתלות בשיטת השתלת שיער DHI שנחשבת לטובה בעולם, ההשתלות מבוצעות בבית חולים מדיסין שנחשב לאחד מבתי החולים המוכרים והידועים ביותר בעולם בעל תקני הבטיחות המחמירים ביותר בעולם הרפואה. בית החולים מספק תעודת אחריות מקיפה לכל החיים, כך שבכל בעיה או בכל שאלה, יש כתובת שניתן לפנות אליה. מדובר על בית חולים מתקדם, שמשתמש בטכנולוגיה המשוכללת והחדישה ביותר, על מנת לספק לכל אחד שיער מלא ושופע יותר. בית החולים מבצע כ- 350 השתלות שיער בחודש, דבר שמעיד על ניסיון ומיומנות גבוהים. כמו כן, 12 שנות ניסיון בהשתלות שיער ו- 51 אלף לקוחות מרוצים, מעידים על מקום איכותי שכדאי לבקר בו. הצוות הרפואי במקום מיומן ומקצועי, הציוד משוכלל ושיטות העבודה נחשבות למתקדמות ביותר בעולם.

מהי שיטת השתלת שיער DHI ומהם היתרונות שלה?
מדובר על השתלת השיער המתקדמת ביותר בעולם. הטיפול מתבצע בהרדמה כללית, על מנת למנוע כל תחושת כאב. לאחר מכן, נעשה ליקוט של זקיקי שיער מאזור הזקן, החלק האחורי של הראש ומהחזה, על מנת למקסם את התוצאה הסופית. הזקיקים מושתלים ישירות לאזור ההתקרחות, ללא צורך ביצירת חורים או תעלות (דבר שנהוג בשיטות ישנות יותר). ניתן לשלוט בצורה מוחלטת על העומק והזווית של ההשתלה, על מנת להבטיח שיער מלא עם צפיפות מרבית. זמן ההחלמה קצר יחסית, היות וההשתלה נעשית באופן ישיר, ללא יצירת חורים בקרקפת. אין שום צורך לגלח את הראש לפני הטיפול, דבר שמהווה יתרון עצום לנשים שמעוניינות לבצע את הטיפול.

מדוע כדאי לבצע השתלת שיער בטורקיה בשיטת DHI, דרך אתר דוקטור חן?
מרכזי אתר דוקטור חן מתמחים במגוון רחב של טיפולים אסתטיים שונים, בין היתר השתלת שיער בטורקיה. החברה מציעה חבילת VIP במחיר משתלם של 2,100 יורו בלבד, על מנת לאפשר לכל אחד לעבור השתלת שיער בשיטה החדשנית ביותר ובבית החולים הנחשב ביותר בעולם. החבילה כוללת אירוח מלא בחדר זוגי במלון 5 כוכבים, כולל איסוף משדה התעופה והסעה לבית החולים. הטיפול עצמו נחשב למתקדם ביותר בתחום, הוא כולל השתלה של עד 4,000 זקיקים ללא כאב וללא צלקות. החבילה כוללת גם טיפול העשרה לחיזוק שורשי השיער וערכת מוצרי טיפול לבית. בית החולים מספק תעודת אחריות מלאה, כך שבכל בעיה ניתן לחזור לטיפול חוזר.

לסיכום, היום כבר אין צורך להשלים עם הקרחת או עם המראה המבוגר, בזכות הטכנולוגיה המתקדמת המאפשרת לכל אחד לעבור טיפול של השתלת שיער בטורקיה. לפרטים נוספים, צרו קשר עם אתר דוקטור חן.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה